Dónde comprar plata
Posted on 05 September 2011: "the best-seller in the UAE gold souks right now is one-kilogram bars of silver costing less than AED6,000. Silver as poor man’s gold has actually seen higher price rises than gold but with higher volatility. "
Tengo que buscar cual es!
Ed Note: The website does not say who owns it, always remember that knowing who you are trusting with your money is paramount, and in response to my enquiry the website responds:
GBULLION DMCC was registered in 2009 and operates in accordance with the law of United Arab Emirates (UAE), it holds the license (License Number: DMCC-31266) for trading gold, as issued by Dubai Multi Commodities Center. Originally positioned to capitalize on the European market demand for gold the local market in Dubai and Middle East in general began to take notice of how GBULLION positioned its services only recently and as a result the growth prospects are quite promising. That is why this September GBULLION started an active work in the Middle Eastern Region.
GBULLION DMCC is owned by private investors, the CEO of the company is Aleksey Kudrin, originally from Russia, now based in Dubai.
Yo de momento sigo encontrando monedas de plata de 12€ valor facial en las oficinas de los bancos¡¡ Y de 20€ hay mas de las que quiero comprar todavia.
La historia curiosa es que un día en una oficina pregunte por las de 12€ y el director me empezó a llamar especulador de forma insultante¡¡ Que si estamos dódnde estamos por gente como yo…. Yo discretamente me sali de la sucursal con tal de no discutir con alguien que piensa que especular es malo
Yo tambien he conseguido monedas de 12, son las unicas que tengo…. Especulador? Jajaja eso no es especular, comprar monedas de plata a 12 euros es que te regalen dinero jajaja Pero no creo que pueda conseguir todas las que me gustaria, de 20 si, eso ya es otra cosa.
Para mi el oro y la plata no es especular es un seguro, yo no creo que vayan a subir eternamente, y creo que es una burbuja, pero me puedo equivocar y tener un poco no esta de mas!